Człowiek w centrum uwagi

W centrum naszej uwagi jest człowiek i zapewnienie jego mobilności. Nasze działania są nastawione na pomoc kierowcy i pasażerom. Chcemy, aby jak najszybciej mogli kontynuować podróż, najlepiej własnym samochodem.

Wygoda

W Starter24 chcemy zmienić oblicze car assistance, zapewniając wygodną obsługę klienta, w najlepszej cenie.

Kierowca będzie mógł zgłosić awarię telefonicznie, ale zrobi to szybciej korzystając z aplikacji mobilnej, komunikatora lub przycisku w samochodzie. Prosto i wygodnie jak zamówienie taksówki przez aplikację.

Wygoda

Naprawa na drodze i naprawa zdalna

Proces przyjęcia zgłoszenia będzie skrócony do minimum, gdyż wszystkie dane przekazywane będą natychmiast do naszego systemu, który automatycznie zorganizuje pomoc. Jeżeli awarii nie będzie można usunąć zdalnie (np. przez telefon), do akcji wkroczy nasz mobilny mechanik, który postara się naprawić auto na drodze.

Naprawa na drodze i naprawa zdalna

Zapewnienie mobilności

Gdy naprawa nie będzie możliwa na miejscu, zorganizujemy transport dla pasażerów oraz holownik, który przewiezie auto do najbliższego serwisu.

Kierowca nie będzie musiał czekać na auto zastępcze, gdyż zaproponujemy mu od ręki najbliższe auto z car sharingu lub taksówkę. Przez cały czas kierowca będzie mógł śledzić status swojej sprawy online i otrzyma powiadomienie o każdej istotnej zmianie.

Zapewnienie mobilności

Proaktywny assistance

Nowoczesne samochody mogą przekazywać nam bardzo dużo informacji, głównie w formie komunikatów czy kontrolek na desce rozdzielczej. Wiele z nich dotyczy wykrytych problemów i błędów.

Przyszłość assistance wiąże się z wykorzystaniem tych danych i aktywnym reagowaniem na problemy.

Proaktywny assistance

Zdalna diagnostyka i naprawa

W przypadku pojawienia się błędu lub awarii, natychmiast otrzymamy powiadomienie bezpośrednio z samochodu. Zdalnie sprawdzimy, co się stało, skontaktujemy się z kierowcą, udzielimy wskazówek lub wyślemy na miejsce mobilnego mechanika.

Jeśli awaria nie będzie możliwa do usunięcia na drodze, od razu podstawimy holownik oraz inny środek transportu, najbliżej lokalizacji kierowcy i zgodnie z jego oczekiwaniami. Może to być car sharing, taksówka lub skuter. Po naprawie dostarczymy samochód pod wskazany adres klienta.

Zdalna diagnostyka i naprawa

Przewidywanie i zapobieganie awariom

Za kilka lat pójdziemy o krok dalej. W oparciu o dane z samochodu będziemy przewidywać i zapobiegać awariom.

Gdy wykryjemy ryzyko awarii i potwierdzą to nasi mechanicy, kierowca otrzyma powiadomienie o dalszych krokach. Umówimy go na wizytę w serwisie, gdzie problem zostanie rozwiązany. W ten sposób zaoszczędzimy czas, pieniądze i pomożemy uniknąć stresu związanego z niespodziewaną awarią.

Przewidywanie i zapobieganie awariom

Przyszłość assistance

Przyszłość assistance to proaktywne działanie, z wykorzystywaniem zdalnej diagnostyki samochodu oraz przewidywanie i zapobieganie awariom.

Przyszłość to szczęśliwy kierowca, który podróżuje własnym samochodem oraz zadowolony klient, który nie musi się martwić o mobilność i koszty swojego biznesu.

Przyszłość assistance