Panuje powszechna opinia, że polscy kierowcy są pewni siebie i przekonani o swoich wysokich umiejętnościach. Czy jest to równoznaczne ze znajomością obsługi samochodu oraz najnowszych systemów wsparcia kierowcy? Okazuje się, że tylko co piątego kierowcę, można uznać za prawdziwego „eksperta”, a 40% z nich konsultuje się w sprawie obsługi samochodu. Poniżej przedstawiamy wyniki naszego badania.
Miniony rok był dla wielu branż, w tym assistance – rokiem pełnym wyzwań. Zbiegło się to z jubileuszem 20-lecia funkcjonowania firmy na polskim rynku. Nie zmniejszyliśmy jednak tempa zmian i realizacji strategicznych projektów. Wprowadziliśmy ideę Pozytywnego Assistance, a jeden z pilotażowych projektów zdobył wyróżnienie w branży ubezpieczeniowej. Ubiegły rok to także wdrażanie i rozwój technologii zapewniających wygodną obsługę (digital intake, voice bot) oraz rosnące znaczenie naprawy zdalnej
W imieniu naszej firmy oraz całej Grupy ARC Europe, życzymy Państwu przede wszystkim zdrowych i spokojnych Świąt oraz powrotu do upragnionej normalności.