Wsparcie Centrum Obsługi Klienta z j. niemieckim

Miejsce pracy: Poznań

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń assistance dla naszego partnera – niemieckiego automobilklubu ADAC;
  • Realizacja i monitoring świadczeń (organizowanie pomocy na drodze, holowania, samochodu zastępczego, noclegu, hotelu itp.);
  • Współpraca z siecią kontraktorów na terenie Polski i z Partnerami Zagranicznymi
  • Ścisła współpraca z zespołem konsultantów i liderów;
  • Utrzymywanie najwyższej jakości pracy zgodnie ze standardami przyjętymi w organizacji.

Nasze wymagania

  • Język niemiecki na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację - warunek konieczny!;
  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i chęć podejmowania wyzwań;
  • Łatwość nawiązywania kontaktów;
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.

Mile widziane

  • Status osoby uczącej się;
  • Doświadczenie w pracy z Klientem (obsługa telefoniczna lub bezpośrednia);
  • Umiejętność pracy w zespole.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w okresie letnim: czerwiec – wrzesień, praca sezonowa;
  • Możliwość zaliczenia pracy jako praktyki/staż;
  • Możliwość pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin;
  • pełne szkolenie przygotowujące do samodzielnej pracy;
  • brak nudy! – każdy dzień przynosi nowe wyzwania i wyjątkowe problemy do rozwiązania ?
Aplikuj